Land van Cuijk

Bericht Carnaval 2017

Vrijdag 13 januari 2017
Beste buurtgenoten!

De Boxmeerse Carnavals Vereniging bestaat dit jaar 66 jaar! En zoals u weet is dat in carnavalstermen een groot feest.

Om er dit jaar een groot feest van te maken zal er een lustrumweekend zijn. Dit weekend is van 13 t/m 15 januari 2017. Een lustrumweekend dat georganiseerd wordt voor heel Boxmeer, van jong tot oud. Het programma voor dit weekend zal als volgt zijn:

Vrijdag 13 januari

Overdag              Musical voor de alle basisschoolleerlingen van Boxmeer
Avond                  90’s feest voor iedereen

Zaterdag 14 januari

Overdag              Musical voor de ouderen
Avond                  Jubileumfeest voor iedereen

Zondag 15 januari

Overdag              Receptie voor iedereen en andere carnavalsverenigingen

Dit feest zal in een tent worden georganiseerd. Een tent van 20*35 mtr, die in februari verder wordt gebouwd naar de oorspronkelijke carnavalstent. Deze tent zal van 9 januari tot 3 maart staan op de parkeerplaats van la Bamba.
Deze tent willen wij zo lang laten staan, omdat we anders veel meer kosten kwijt zijn aan de op- en afbouwkosten. Tevens hoeven wij de omgeving maar één keer lastig te vallen met de opbouw. De vergunning is inmiddels aangevraagd.

Als tegenprestatie kunnen wij u garanderen dat er geen andere activiteiten in de tent zullen zijn, behalve de carnaval.

Mocht u vragen hebben over onze organisatie, dan kunt u altijd bellen naar Henk Kelders (06-12119844) of naar Sven Janssen (06-22697421)

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

De BCV, Riche en la Bamba